1. Begivenheder
  2. Beboerhuset
I dag

Beboerhuset Stengadevej 2a, Tranekær

Udlejet til privat arrangement.

FÆLLESSPISNING Februar (23.02.2023)

Beboerhuset Stengadevej 2a, Tranekær

Jørgen og Kathrin Müller har tilmeldt sig og de ønsker, at lave en vegetar middag. Ligeledes Johanne Botfeldt og Lene C. Hofberg har tilsluttet sig holdet. Tak til alle fire! ------- Menu samt yderligere planlægning/koordinering sker når vi kommer tættere på februar spisning.  ---------------------------------------------------- MENU Forret Hovedret Dessert og kaffe   ----------------------------------------------------------- KR. 70 pr.Continue reading "FÆLLESSPISNING Februar (23.02.2023)"

FÆLLESSPISNING Marts (31.03.2023)

Beboerhuset Stengadevej 2a, Tranekær

Kokkehold er Bibi, Sivert, Ellen og Axel - menu følger senere. MENU Forret Hovedret Dessert og kaffe   ----------------------------------------------------------- KR. 70 pr. person ved TILMELDING og BETALING i .......... SENEST TIRSDAG DEN 28. MARTS 2023

FÆLLESSPISNING April (Food pairing FROKOST)

Beboerhuset Stengadevej 2a, Tranekær

MERE INFO NÅR VI KOMMER TÆTTERE PÅ DAGEN. ---------------- Food pairing eller 'smagsmatch' genoptages i én anden version, nu er det som en del af sæsonens sidste Fællesspisning.  Der vil være smagninger af råvarer, parret med drikkevarer samt opfordring til bred dialog om vores 'helt sikkert' forskellige oplevelser. Det er Søren Valentin Christensen, Tranekær, derContinue reading "FÆLLESSPISNING April (Food pairing FROKOST)"

Udlejet til privat konfirmation

Beboerhuset Stengadevej 2a, Tranekær

Udlejet til Botofte Grundejerforening.