Ideer

Vi har alle individuelle ønsker og forventninger til hhv. aktiviteter og foreningens lokale gøremål, derfor opfordre vi alle medlemmer til og bidrage til vores fælles foreningsliv! Udfyld nedenstående så er du med til og påvirke vores gøren og laden.

Tak for dit bidrag!

Venligst udfyld nærværende formular og vælg ‘Send’ i bunden for at din ide registreres hos foreningens bestyrelse.

Venligst angiv dit personnavn (navn er ikke påkrævet)
For at kunne vende tilbage med evt. spørgsmål samt bekræftelse på din henvendelse er modtaget.
Venligst vedlæg kort beskrivelse af din ide eller dit ønske.
Vil din ide have direkte omkostninger for foreningen, vil den kræve frivillige hænder eller andet vi skal tage hensyn til i planlægningen. TRYK 'Send' forneden. På forhånd tak.

Almindelig kommunikation som f.eks. spørgsmål el.lign., venligst skrive en mail til:

kontakt@tranekaerbeboerforening.dk