Sankt Hans aften

UNDER UDARBEJDELSE

Traditionen tro fejrer vi midsommeren i Tranekær, i år har vi igen vores eget bål sted foran klubhuset på sportspladsen.

Tidspunkter

Vi mødes kl. 18:00, spiser sammen

EXxx årets båltaler 20:30

Bålet tændes kl. 21:00

Medbring  din egen mad, drikke samt service. Du kan også bestille en lækker picnickurv med fra Generalen. Klubhuset tilbyder kolde vand/øl og vin fra køleskabet, men medbring også gerne egne drikkevarer.

Vi følger selvfølgelig myndighedernes anvisninger vedr. forsamling udedøre samt vi gør vores bedste for din sikkerhed har den højest prioriteret.

Medbragt ell. mad fra
Restaurant Generalen

Restaurant Generalen tilbyder igen i år Picnickurve til 175,- pr. person. “Du får medlemsfordel hos Pichard med 10% på alt mad = 157,50 DKK.

Alt er klar og færdig, lige til at nyde med aftensolen og ved det lune bål. Der er også helstegt gris på terrassen foran slottet, komme evt. til bål bagefter. Bemærk der er Båltale ca. kl. 20:30 så kom i godt tid.

Bestilling

PÅ www.housepichardts.dk eller 31 24 84 54 – 62 53 33 03.

Vi håber at se jer til en dejlig Midsommeraften!